Dva pivarska giganta, Anheuser-Busch InBev i Carlsberg, suočavaju se s izazovima na tržištu. Unatoč povećanju prihoda po hektolitru, oba su poduzeća zabilježila pad u ukupnom volumenu prodaje. Anheuser-Busch InBev je u trećem kvartalu zabilježio pad prodaje od 2,4 posto, unatoč povećanju cijena. Najveći pad zabilježen je u Kini, dok su ključna tržišta poput SAD-a, Meksika i Europe također pokazala jednoznamenkasti pad. Iako je EBITDA (dobit prije kamata, poreza i amortizacije) porasla zahvaljujući smanjenim troškovima, ukupni prihod je bio manji u usporedbi s prethodnom godinom.
Carlsberg je uspio održati obujam prodaje na razini prethodne godine, no rast je bio neujednačen. Dok je srednja i istočna Europa te Indija bilježila rast, ostatak Azije je zabilježio pad. Također, Kina je pokazala smanjenje prodaje od čak 6 posto.