Njemačka razvojna banka (KfW) odobrila je 24 milijarde eura za izgradnju mreže za transport vodika. Vodik se smatra ključnim elementom u energetskoj tranziciji jer bi mogao zamijeniti prirodni plin u mnogim industrijskim procesima. Nova mreža cjevovoda za vodik trebala bi biti dugačka oko 9.040 kilometara i povezati luke, industrijske zone, skladišta te elektrane. Iako će većinu sredstava osigurati privatni sektor, njemačka država će subvencionirati dio troškova kako bi potaknula razvoj ove infrastrukture.
Procijenjeni trošak projekta iznosi 19,8 milijardi eura. Očekuje se da će nova mreža omogućiti transport dovoljno vodika da pokrije oko trećine trenutne potrošnje prirodnog plina u Njemačkoj. Međutim, realizacija ovog ambicioznog projekta suočava se s određenim izazovima. Neke kompanije, poput Unipera, izrazile su sumnju u isplativost ulaganja u vodik zbog slabije od očekivane potražnje. Također, Danska je odgodila početak izgradnje svoje dionice vodikovoda, što ukazuje na određenu dozu opreza i potrebu za dodatnim istraživanjima. Unatoč tim izazovima, njemačka vlada ostaje posvećena razvoju vodikove ekonomije. Vjeruje se da će vodik odigrati ključnu ulogu u dekarbonizaciji industrije i prijevoza te u stabilizaciji električne mreže.