CrowdTangle je bio moćan alat za analizu koji je omogućavao praćenje i dubinsku analizu aktivnosti na društvenim mrežama, posebice na Facebooku. Bio je nezamjenjiv za novinare, istraživače i marketinške stručnjake koji su željeli razumjeti što se događa na društvenim mrežama i kako ljudi reagiraju na različite sadržaje. Meta koja je službeno vlasnik Facebooka, početkom kolovoza donijela je odluku da se ovaj alat ugasi.
Međutim, ovaj potez odlučila je istražiti Europska komisija koja je već ranije izrazila zabrinutost zbog te odluke. Samo nekoliko dana nakon što je CrowdTangle ugašen unatoč molbama istraživača i organizacija civilnog društva da ostane aktivan do kraja godine, regulatori izričito podsjećaju Metu na njezinu obvezu prema Zakonu o digitalnim uslugama da omogući vanjskim istraživačima pristup svojim podatcima. Komisija želi da Meta pruži više informacija o mjerama koje je poduzela kako bi ispunila svoje obveze omogućavanja istraživačima pristup podacima koji su javno dostupni na online sučelju Facebooka i Instagrama, te o svojim planovima za ažuriranje funkcionalnosti praćenja izbora i građanskog diskursa. Novi alati koje nudi Meta, kao što je Meta Content Library, nisu dostupni svima i ne nude iste mogućnosti kao CrowdTangle.