Informacije

Najjači osiguravateljski brend na svijetu

Autor: Netinfo.hr
Datum: 16.10.2024

Allianz je ponovno potvrđen kao najjači osiguravateljski brend na svijetu, a po prvi puta uvršten među 30 najvrednijih globalnih brendova. Prema najnovijoj ljestvici Interbrand, Allianz se popeo za dva mjesta i sada se nalazi na 29. poziciji. Vrijednost brenda Allianz narasla je na 21,50 milijardi eura, što predstavlja rast od 7 posto u odnosu na prethodnu godinu.

Osim toga, Allianz je šesti put zaredom proglašen najvrednijim brendom u sektoru financijskih usluga. Osim izvrsnih poslovnih rezultata, Allianz je prepoznat i kao atraktivan poslodavac. Tvrtka se nalazi na sedmom mjestu liste Fortune 100 Best Companies to Work For, što potvrđuje privlačnost zaposlenika i kandidata za posao. Allianz nudi fleksibilne modele rada, brojne pogodnosti i prilike za razvoj karijere. Globalna prisutnost i partnerstva kroz koje se posebno istaknuo su: