Uloga HNB-a u zaštiti potrošača u 2023 godini
Autor:
Netinfo.hr
Datum:
27.06.2024
Uloga Hrvatske narodne banke u zaštiti potrošača je da nadzire i utvrđuje jesu li potrošači adekvatno informirani prije ugovaranja bankovnih usluga, je li im omogućena usporedba srodnih usluga, na koji su način zaštićeni od nastanka štete te primjenjuju li pritom pružatelji usluga dobre poslovne prakse. Tržište i razvoj tehnologije ubrzano mijenjaju financijske usluge, a u takvom okružju mijenjaju se i navike i potrebe potrošača. Posljednje istraživanje financijske pismenosti pokazuje napredak u znanju potrošača, iako postoji prostor za poboljšanje digitalne financijske pismenosti koja je postala neophodna za korištenje financijskih usluga. Također, potrebna je briga da se i oni segmenti klijenata, u prvom redu ranjiva skupina starije dobi, koji se teže prilagođavaju ubrzanim tehnološkim promjenama mogu samostalno koristiti temeljnim financijskim uslugama.